Lamm å stickning

Sommarens stickningar som var klara för ett tag sedan.

Pippitröjan av Icas Fugagarn 50% ull


Linne av ett bomullsgarn.


Bjöd över mina fina grannar på middag.
Han har tidigare sagt att lamm smakar ull.
Så när jag var hem i lördags så plockade jag fram ett lammlår,
efter att det tinat så saltade jag det,igår så satt jag in det i ugnen på 100 grader i tio timmar.
Skar upp det i tunna skivor.
Jag sa inte vad det var för kött förrän dom smakat på det.
Dom gissade på allt annat än lamm.Han sa att det var gott å smakade inte ull.
Jag glömde ju fota som vanligt så det blev ett efterhansfoto.


Krusbärspaj.




Kommentarer
Postat av: Andreas Lundqvist

Aaaa, shit. Glömde bort att smaka pajen idag.

Kram mamma

2011-08-11 @ 19:29:40
URL: http://andreasnikanor.blogg.se/
Postat av: Cici

Den där tröjan kommer nog att bli väl använd till hösten, en tröja helt i min smak. Du är både snabb och duktig med stickorna.

2011-08-11 @ 23:16:33
URL: http://cicilina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0