6000 kronor!

Igår lämnade jag in Renaulten för cervis på afton ringer reparatören å jag måste byta bromsklossar å bromsskivor.Den skulle inte gå igenom besiktningen sen. Ojoj en till utgift!
Det är dyrt med bil.Så det blir då inte att köpa nå julklappar i år!
Så ni vuxna barn hoppas jag förstår att den tiden är förbi.
Det får räcka å bli ett knytkalas på Juldagen, det är viktigast att vi får träffas.
Alltså inga julklappar.

Jag som hade tänkt att jag skulle få råd till en ny telefon men så blir det inte.
Pencionen är ju alldeles för liten.Man skulle ha vatt den som skrapa fram 5 miljoner i morse.
Det skulle ha suttit bra det.
Nu har vi snö så det räcker, usch vilket väder!
Tur jag fick hämta hem bilen mens det var just ute.
Hoppas att ingen ger sig ut på vägarna i det här.


Kommentarer
Postat av: Cici

Usch ja, bilar är en dyr ovana, men ett måste då man bor som vi gör.

Vi var till stan i eftermiddag och tog oss hem vid sjutiden. Det gick, om än sakta och försiktigt. Man är glad at man har bra däck vid sådana här tillfällen. I morgon blir det till att skotta.

2011-12-09 @ 23:39:22
URL: http://cicilina.blogspot.com
Postat av: Andreas Lundqvist

Ska då inte ens ringa _____ för pris förslag till min service. Vet att de är bland de dyraste i skellefteå... med tusenlappar. Blir nog RC igen.

Kram mamma

2011-12-10 @ 18:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0