Förskottsgratulation i Piteå.

En  övernattning å ett presentkort 500 kr på Piteå Stadshotell.
Planerade att få åka i tid utan att måsta stressa.
Men så blev det ju inte. H far ut i byn med traktorn å får punka på ett framdäck.
Då har han inte gett djuren som han kör in balar till med traktor.
Ringde då en granne  för att be han göra det då, innan vi åker.
Mörkt å snörök gör att jag blir stressad.
Vi kom fram i alla fall å går efter ett tag ner å äter.
Det blev trerätters vi valde.

En toust med renkött å kantareller.


Jag tog en antrekått med potatis.


Potatisen


Beställde ett glas vin som jag ändra till en flaska för det var ett så litet glas.

H han tog en strimlad file i örtsås å bakad potatis


Min efterrätt blev en chokladmoss med rabarber ovanpå


H fruktsallad.


Kaffe också till det.

Utsikten från hotellrumsfönstret.En blå gran.


Efter frukosten fotade jag de fina kristallkronorna,
vi satt ju inte där vid middan.




Tack Fam Jenny å Fam P-Å.
Det är bara ett fel att jag har så svårt för att sova.
Provade med öronproppar men det hjälpte inte.
Så det blir att sova tidigt i kväll.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Det och så mycket till är du verkligen värd mamma. Och så bra att det var varmt och skönt när ni kom hem igen. Kram

2011-01-06 @ 10:56:16
Postat av: Cici

Hej!

Jag har suttit en bra stund och läst många av dina inlägg. Jag förstår att du bor inte så långt ifrån mig, men har inte riktigt förstått om det är i Drängsmark eller om det är något av dina barn som gör det.



Ha det bra!

2011-01-06 @ 20:18:33
URL: http://cicilina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0