Våffelbesök idag

Andreas han skottade av snön från carporten idag.
Jenny med familj kom hem idag hon grädda våfflor som vi åt med glass å sylt.
Det var inte dumt alltid gott.




Vi plasserade oss i rummet för det var bara 15 grader i köket.
Här inne var det 25 för jag hade eldat ljus.
Nu blir det en paus tills efter att jag kommit hem från lassa.

Dagboken
Den 16 Jan 2010

Jag fotade allt som fanns hos Peter idag innan vi åkte.Både ute å inne.
Kl 12 idag ska vi till båten.
Det var fruktansvärt jobbigt att åka när man lämnar Peter å hans hus å hans barn.
SMS till Lotta var jag lagt nyckeln men fick inget svar.
Gråter mest hela vägen hem det var så jobbigt å nog det svåraste att lämna i mitt liv.
Hur blir det framöver ingen som vet? Men jag har nog på känn.
Innan vi kom fram till P-Å så körde vi fel så vi såg några poliser å fråga.
Vände å sen när vi närma oss Väsby centrum så kände jag igen mig.
Hos P-Å så blev det god mat som vanligt,i morgon hemresa med bil.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0