Fina Liljor

Fick fina liljor idag när Jenny var hem på fm.


Sen åkte jag till Andres i Drängsmark.
Tog blommorna med mig för jag blir nog där ett tag.
Han skulle till Öjebyn å röntka sin chäfer idag,sen till Sandra.
Jag röjde bort en hel del.
Så nu har jag pantpengar.


Å hittepengar.


Sen så stekta jag lite fläsk till middag å myste med ett glas vin.(Det blev tre)

Hittade en biskvi i kylen som efterrätt,gottigott


Så efter en dusch så ska jag bara mysa tills det är dags att sova vid 22tiden

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jadå, Isen är ungefär 2m tjock :) Den håller för en traktor med snöslunga :)

2011-03-06 @ 21:59:03
URL: http://livetarvackert.blogg.se/
Postat av: Cici

Dom hittepengarna var du nog värd efter allt röjandet. Hoppas att det gick bra med röntgen. Är det höfterna är det alltid spännande.

2011-03-06 @ 22:49:29
URL: http://cicilina.blogspot.com
Postat av: Nina

O ja, verkligen fina liljor! Hoppas de klarade kylan och vidaretransporten till Andreas.



Jag måste flina när du berättar om pant- och hittepengar. Hos Lilla A:s storebror, nyss fyllda 35, går det att göra precis likadant. Lilla A var inte gammal när hon kom på att det gick att göra sig en slant på att plocka tomflaskor och småpengar hos brorsan - och det kan man fortfarande, trots att han är mer än fullvuxen.



Jäklar, vad gott det skulle vara med en biskvi ... Men såna kan jag inte baka :o/ Fy på dig, så du frestas!

2011-03-07 @ 07:07:20
URL: http://stjarnkraft.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0