Vattengympan börjar

Idag så började jag vattengympan,några med knä å några med höftoperationer.
Det är verkligen skönt i det varma vattnet som dom har på skellefteå lassarett.
Men den här gången blir det bara sex gånger,men bra ändå.
Den privata taxin skulle vara där tillbaks kl 11,men jag fick vänta en kvart.
Han var på Maxi inget ovanligt.
Sen så har jag permanentat min Böviksgranne igen.
Hon bjöd på flera gomackor när H kom å hämta mig ,den här gången höll han tiden.
Jag var duktig å avstod drack bara kaffe.(hade med mig en påse)
Det såg himla gott ut,men nu ska jag genomföra det här!
På vägen hem så körde vi förbi i Böviken,glömde fota så klart.
Längtar dit.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så bra gjort mamma. Lycka till kram att både du och Andreas fixar detta. Kramiz

2011-03-10 @ 22:51:43
Postat av: Sandra

Vad stolt och glad jag blir :) inte alla som skulle vara så envisa och kunna stå emot fikat. syndes min snöskoväg fortfarande i böviken, eller var den igendriven? :)

2011-03-11 @ 00:03:28
URL: http://livetarvackert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0