Katten Kurt klar.

Så var då katten Kurt klar trodde jag? Vad fattas?


Jo han måste ju få ett hjärta å en halsduk han med.


Just nu så har jag åkt på ett slavarbete. H är godeman åt en person som flyttat.
Släktingar som bor i södra sverige har tagit det dom vill ha.
Sen så har han lovat att tömma lägenheten,så det är det JAG gör!
Sex timmar nu sön, mån,tis å ändå blir det nog minst två dar till.Rensar allt å lägger i säckar till soptippen.
Å lådor för att ge till Myrorna å sånt.
Man blir aldrig sysslolös.Vad får man i städlön,saneringslön?
När jag kommer hem så är det bara att lägga fötterna i högläge.Å virka på mina kattor.
Tur att det inte är fint väder just nu.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ååååå kurt <3 den skulle jag vilja ha ju.. men jag vet dom är till de som verkligen behöver dem :D Den va jätte fin. å du e så duktigt. Godnatt mamma. KRAM

2011-05-18 @ 00:46:54
Postat av: Andreas Lundqvist

Den blev fin, Kurt.burt hallon prutt ;D

Kram på dig mamma.

2011-05-18 @ 17:21:26
URL: http://andreasnikanor.blogg.se/
Postat av: Cici

Du vet väl att det har gjorts en studie som säger att vita hundar har hetare temperament än vad färgade har. Kanske gäller det katter också. Borde kanske Kurt ha en varningslapp på sig?

Men väldigt stilig är han och att det är en han ser man ju på hans tuffa attityd där han sitter.

2011-05-19 @ 11:57:26
URL: http://cicilina.blogspot.com
Postat av: aina

Cici

Vi har haft en vit katt med blå ögon han var så fin, han blev 18 år.

2011-05-19 @ 16:22:55
URL: http://ainalundqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0