Nu har sommaren anlänt

Idag började jag att ta ihop riset från igår, då kom A förbi.
Han ville att jag skull vara hundvakt för han skulle till Umeå å köpa MC-kläder.
Han behöver nog bridag till dom då han fyller år.
Det gick väl bra för jag har så ont i kroppen från igår.
Jag satt i solen å sticka å Wolf låg i skuggan.Han fyller 2 år idag.
A tog också hem släpen från J, äntligen.
Sen när han kom hem så körde han bort riset åt mig.

Tack för hjälpen.

Han har riktiga MC-stövlar.Nu fattas bara hjälmen.

Kommentarer
Postat av: Andreas Lundqvist

mm, en hjälm och kortet såklart ;P

De hade inga sköna och snygga hjälmar. Får se under veckan.... och hoppas jag snart får lämpen.

kram

2011-05-07 @ 20:33:56
URL: http://andreasnikanor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0