Urban,Vilhelmina,Blenda

En gammal sägen.Urban Vilhelmina Blenda skall sommaren lända.
I sånt fall så blir det en blåsig å kall sommar med soliga kvällar.

Kjell fick sig en klippning idag när dom kom.
Vi gick in hit å klippte för det blåste så kallt "frun" städade så han fick inte komma in där.
Jag sa tur att jag inte städat klart då.

Jag har idag stökat å plockat å fixat en del småsaker.
Det är ju kompakt living när det är så här litet.

Hängt en gammal spegel på utedasset.Så nu har man sällskap när man sitter där.


Och en Silviatallrik, paret hänger ju där sen tidigare.


Hängt upp lyktorna på bron som jag inte vetat var jag ska ha.
Dom har mest stått i vägen.
Nu blir det väl nån som knockar skallen i dom i stället.





Kommentarer
Postat av: Andreas Lundqvist

Nä usch, nu vill jag att det ska bli soligt och hålla en skaplig temperatur.... och sluta regna.

Kram på dig mamma önskar jag och Wolf

2011-05-27 @ 17:51:22
URL: http://andreasnikanor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0