Klara är nu klar

Efter en kortare stadstur (till lägenheten även idag) så åkte jag till Wolf tänkte tvätta under tiden jag var där men så började det regna.
Så när husse kom hem så åkte jag till Böviken där var det sol, men väldigt blåsigt så jag vågade inte elda i kaminen,var rädd att kaminröret skulle blåsa bort, det var stundvis väldigt kraftiga vindar.
Järnbordet på bron åkte omkull med lerkruka å blommor det är ju inte lätta saker.


Har även en till katt färdig hon heter Klara.


En av stugägarna på ön kom med sin båt idag.

Stugan har tre vån båten är nästan lika stor.

Rabarbern ser ut att trivas bättre där den nu står,förra året växte den ingenting.


Kommentarer
Postat av: Andreas Lundqvist

Men din egenmålade kruka höll väl.

Kram på dig mamma

2011-05-22 @ 12:47:30
URL: http://andreasnikanor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0