Första Advent 2011

Har pyntat lite idag tagit fram adventsstakar å några tomtar det blir nog inte mer.


Lite röda dukar men inget byte till julgardiner.

Har rensat ur garderober som jag tänkt köra med till Byske i morgon.
Det blir nog mer än fulla bilen.
Har ochså fått ett samtal från Jeanette att hon (å tre kompisar) vill komma hit till nyår.
Det får hon så gärna en får väl sova med mig å en med Holger.Det blir nog bra.
 
Ingen snö med stormen som drog över.
Ett tunt lager förra helgen men det försvann ju.


Dom har varit på hundpromenad i första snön.

Kommentarer
Postat av: Andreas Lundqvist

Lite snö har ju kommit ikvälls. men inte mycket :)

kram

2011-11-27 @ 23:54:34
Postat av: Andreas Lundqvist

Jasså Woffe gillade inte tomten, kan förstå det. Den ser lite verklig ut och lite läskig :D

Kram

2011-11-28 @ 17:37:18
Postat av: Cici

Huvva ja, man kan inte tro att vi är inne i advent. Det enda jag har börjat med, förutom att byta sommargardinerna mot vinterdito, är att tvätta alla trasmattorna. Nu får dom ligga ihoprullade fram till Lucia om det inte kommer någon snö, annars är dom lika skitiga igen om den vecka.



Tack för att du la en röst på min fotobok, det var snällt.

2011-12-01 @ 17:37:19
URL: http://cicilina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0