Aktionsväder

Vilken härligt solig å skön dag, satt länge å bara blunda i Bövikssolen.
Gick en prommis runt i Böviken fotade då olika träd klädda i hösten gula färg.
Aspen är ju gulast i löven just nu
.

Sen skulle jag vara med Wolf när husse ska på fest i afton.
När jag då körde förbi hos grannen så såg jag att det var aktion där (som jag glömt bort att det skulle vara.)
Gick dit en stund då hörde jag att dom bjöd på Väderkvarnen som jag järna velat ha.
Men jag hann inte fram så det var inte meningen.
Hoppas nu bara att inte Holger drar hem nått skrot därifrån.
Det skulle behövas en aktion hemma hos oss ochså.


Kommentarer
Postat av: Andreas Lundqvist

Tack för skötningen igår och imorse.

Kram på dig, Woffe hälsar också :)

2011-10-02 @ 14:13:05
URL: http://andreasnikanor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0