Dags för tandkontroll igen

En gång per år så blir jag kallad till tandläkaren.
Oftast blir det en kontroll å tandstensskrapning.
Nu hade jag ett litet hål å då tog han bort amalgamfyllningen där.
Det blev ett kalas på 1500kr.
Besökte min ena bror som bor i centrum.Det är inte ofta jag är till stan.
Å en sväng förbi Jenny på Aurum för att lämna mitt bidrag till Meja som fyller år i veckan.
Där bjöds jag på lunch å kaffe med bulle.
Handlade lite mat innan jag åkte hem å hämtade Wolf, han fick sova hos mig i natt.
Kan ju vara bra att ha en vakt det är ju bara jag å en stuga till som är kvar där.
Idag så åker vi till Drängs för det är mulet å småregnar.
Husse kommer ju hem i afton nån gång.

Gula träd i Böviken första veckan i okt


Asp


Lönn


Björk

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jätte fina höstbilder ;)

Mamma först var det kaffe och bulle.....sedan mat (fniss)

Kram kram

2011-10-09 @ 15:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0