Grattis till P-Å

Tidigt en morgon för 48 år sedan föddes du min första son.
Jag hade åkt hem till mina föräldrar för att göra i ordning babykorgen.
Där jag sitter å syr på tyget så blir jag bara så fruktansvärt snorig.
Sen när jag lagt mig för att sova så sprang jag i ett i ett på toa.
Mamma frågar uppifrån vindan om jag mår dåligt.
Nä sa jag,det kommer skvättar, jaha sa hon då är det bara att åka in på BB.
Pappa körde mig dit ,du föddes vid ettiden på natten.
Barnmorskan kallades för lasarettets ängel,hon var det då för mig ochså den gången.
Din far fick vi inte kontakt med förrns på morgon när han kom på sitt jobb.

Senaste bild på dig.



Kommentarer
Postat av: Nina

Ja, jestanes, vad tiden går när till och med småknytten blir "gamla gubbar" ;o) Nästa gång blir det väl storkalas, kan jag tänka? Du får hälsa så gott till P-Å när du pratar med honom nästa gång!

2011-10-29 @ 18:13:08
URL: http://stjarnkraft.blogspot.com
Postat av: Per-åke

Hej mamma nog är jag gammal men jag har för mig att det var 48 år sen jag föddes. Kramis

2011-11-22 @ 17:28:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0