Vinterdäck på idag

Andreas han är den som byter däck på min bil vår som höst.
Tack Andreas för att du gör det utan dig så fick jag nog göra det själv.
Hoppas att det blir bättre väder i morgon då ska jag röja upp i ditt garage.

I torsdags var det min mosters begravning den sista av mammas syskon.
Hon blev 90 år.
Så nu är det våran generation som är älst.Vi är inte så unga längre.
Vi var många kusiner där som annars aldrig träffas för vi är utspridda runt hela sverige.
Det var ju trevligt att få träffa dom ändå, mitt i all sorgen.


Kommentarer
Postat av: Nina

Usch ja, det är dags för vinterdäck nu :o( Kan inte säga att jag ser fram mot det arbetet, för ryggen brukar bli ganska paj flera dagar efteråt. Men det är bara att bita ihop och få det gjort :o/



En sån solig och fin dag det var vid din mosters begravning. Ibland är vädrets makter med oss människor.

2011-10-25 @ 09:48:06
URL: http://stjarnkraft.blogspot.com
Postat av: lilian

Bra att du har "vinterskorna"på. Man vet aldrig när ishalkan slår till. I lördags så sandades det på Bockholmsvägen.

2011-10-25 @ 17:58:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0