Speglingar

Det är så vackert när det speglas i det helt stilla havet.
Satt länge vid stranden å njöt i solen.
Det var en alldeles stilla tisdagförmiddag.



(Tog bilder men dom vill inte komma fram på bloggen,vad det nu är för fel.)
Så nu den 6okt så kommer dom in
Just nu är det bara regn å regn, man blir bara så deppig.
Sommaren är slut med ett ihållande regn.
Grannarna har gett upp å åkt hem till stan där dom flesta bor.
Två dagar har jag handröjt i min björkskog,bort med alla smårönnar å granar.
Några granar har jag sparat ska kolla mera vilka jag ska ha kvar.
Kanske det går att visa bilderna senare hoppas jag.




Kommentarer
Postat av: Nina

"Teknikens under" brukar man tala om, men det vete f*n. "Teknikens vidunder" är nog en bättre benämning på alla dessa rackerier vi numera omger oss med, och alltsomoftast krånglar NÅGON av dem :o/ Hoppas du får ordning på bildöverföringen, nu när du fått ordning på kamerasituationen!



Regn är fint om det kommer ibland. Men inte alla dagar, hela dagarna! Och så vore det väl sin sak om det samtidigt var VARMT när det regnar, men här är det ruggigt och rått och säkerligen inte bättre hos er där längre norrut.



Man kanske skulle emigrera söderöver, till exempel till Portugal..?



(Fina bilder från älgstyckningen i ditt förra inlägg!)

2011-09-22 @ 06:41:27
URL: http://stjarnkraft.blogspot.com
Postat av: Cici

Hur länge kämpar du på där ute vid havet. Börjar det inte vara dags att dra sig innåt landnågra kilometer snart?

Är det förresten er buss som står vid det stora garaget vid infarten till Drängsmark?

2011-09-22 @ 16:21:30
URL: http://cicilina.blogspot.com
Postat av: stickmamman

Cici

Jag brukar vara kvar här ganska länge på hösten,men nu är det så trist väder så det blir nog att dra härifrån efter helgen kanske.

Det var min buss om den är blålila.

2011-09-22 @ 17:56:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0