Fick hjälp med hyllorna.

I lördags var det en massa snö när man vakna å grått å slaskigt.
Idag har det varit strålande sol å skönt.
Aprilväder verkligen olika från varje dag.
Fick hjälp i lördags att fixa upp hyllorna.
Åkte idag till Böviken å stökade lite med det (NYA) köket.
Det har ju fått flytta å blev faktiskt stort å inte bara som ett litet (husvagns)liknande i storlek.
Fast det är ju litet ändå.
Det blev ju ganska modernt,Ugnen i rätt arbetshöjd.
HiHi.Lyxigt värre!

Skulle bara haft en till underskåp.Men det får bli senare nån gång.
Ska måla överskåparna i samma färg som de andra.
Sätta upp en lampa ovanför bordet.


Sov å tv-rum

Så nu är nästa planer att försöka fixa sig en duschkabin.
För det har jag saknat där.Så jag slipper att åka hem för att duscha.



Kommentarer
Postat av: Cici

Oj vad du jobbar och står i med din sommarstuga, men det blir fint.

2012-04-17 @ 21:46:38
URL: http://cicilina.blogspot.com
Postat av: Nina

Vad fint du börjar få det!! Men jag kan nog förstå att det inte skulle vara helt fel med duschmöjligheter också. Vänta bara, det har du nog snabbare än du kunnat tänka dig ;o)



Själv är jag stolt över att jag kom ihåg att gratta Adam på 16-årsdagen idag. Födelsedagar är något jag börjat få vääldigt lätt för att glömma bort nuförtiden.

2012-04-17 @ 22:52:24
URL: http://stjarnkraft.blogspot.com
Postat av: Sandra

Jäklar vad mysigt det ser ut att ha blivit:) ska bli kul å se i verkligheten nästa vecka!

2012-04-18 @ 16:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0