Gul larv,knaprande geting,presenter

 
En dag förra veckan så satt den här larven på en dyna jag bar in under tak.
Söt
När jag sitter å stickar så hör jag att det som knackar lätt bakom mig på vindskyddet.
Jag går bak å kollar vad det är,ingen liten pippi var det.
Utan den här lille killen som hämtar trä,det är obehandlat på baksidan.
 
Har fått fina gjutna saker av Sandra(Andrasortering)som hon inte kan ge bort.
Dom är så fina ändå.Hon har startar juteri tror jag.
Hjärtat
Stakar,stjärnor
Liten present jag fått av Jenny idag,små lyktor med batteri,ljusmys.
 
 
Senaste vantarna
Rosorna jag fått av Andraes med belysning,mysigt nu när det blir lite mörkt ute
Oj vad det gick bra att få in bilder idag.Hoppas det håller i sig.
Här har det varit varmt å sol idag också men åskat ordentligt runt om från alla håll.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Andreas Lundqvist

Mysigt med rosorna.
Kram

2012-08-18 @ 20:06:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0