Hönor.Tupp.Kalkoner

Åkte hem för att göra middag till dom som jobbar.
Kollade på den fina hönsburen som Sandra å Jonas har byggt ihop.
Hönorna kan jag gilla men inte tuppen för han kommer att hålla mig vaken före skam på morgon.
Jag minns ju hur Runes tupp började när solen steg upp.Å han väckte mig å det är ju en bra bit bort.
 
Kalkonerna var också en onödig grej å så många dessutom!
Behöver vi dom?
Hoppas att dom slaktas när dom är små då innan hösten.
Sandra ska plasta i kväll det Holger balar så hoppas att dom hinner få in det innan regnet.
Jonas han ska lägga sig på soffan å vila så han inte får mer ont.
Tack för allt ni hjälper gubben med ni är så duktiga
 
 
 

Kommentarer
Postat av: lilian

Då har ni riktigt goda middagar att se fram emot i höst. Kalkon , med de rätta tillbehören, är mums.

2012-07-11 @ 17:57:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0