Aina den 12 eller 13?

Fick ett grattis på namnsdagen idag.men det är inte Aina idag?
Har för mig att det brukar vara den 12 Juni så det måste jag kolla upp.
Ändras datum när det är skottår?
Första sommarvärmen idag,började att klyva ved i solen där klyven står.
Vid lunchtid kom H efter en stund med Wolf så jag klöv bara en stund.
Det var så soligt å varmt där för honom(även för mig).
Så vi gick å lata oss under parasollen å njöt.Med ett korsord.
På afton så åkte vi till Drängs då det skulle bli Tisdagskörning för husse.
Dom hade visst varit till myggen.Tåmeträsk.

Kommentarer
Postat av: Cici

Då passar jag på att gratta dig i dag för det står i min almanacka att det är Aina som har namnsdag och dessutom hörde jag det på radion när dygnet slog om från tisdag till onsdag.

2012-06-13 @ 10:52:43
URL: http://cicilina.blogspot.com
Postat av: Andreas Lundqvist

;)

Kram

2012-06-13 @ 17:36:19
Postat av: lilian

Grattis dagen efter! Såg i almanackan när vi kom hem efter teatern att det var Aina och då var det för sent...

2012-06-14 @ 22:07:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0