Bövikens sol idag

Åkte till Böviken för att skotta upp där,så jag kommer in till stugan.
Den här gången tog jag jordspaden då gick det bra.
Snön var så hård för att den är trampad ihop, just där jag ska skotta.

Före


Efter


Det tog ju ett tag jag måste ju ta det lungt så jag inte kolar.
Efter skottningen en fika i solen


Sen blev det en sparkpromenad ut på isen.Å till kattisholmen.
Det var kört så det fanns skoterspår så man kom sig ut.


Här satte jag mig vid kajen mot kattisholmen.


Det blänker i snön av solen,väldigt blankt,det var varmt å skönt.
Både skidåkare å skoteråkare fanns det,som körde förbi på isen.


Kajkanten gammla stockar


Får väl ta något mera matnyttigt med i morgon å kanske göra
en sparkpromenad till Bastuholmen.Det är ju en bit dit.

Kommentarer
Postat av: Sandra

fina bilder.. härligt väder...

2012-03-03 @ 23:17:40
URL: http://livetarvackert.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0