Ultraljud

Fick idag hoppa in på ett återbud å få kollat hjärtat med ultraljud.
Han kunde inte se att det fanns nått onormalt .
När jag opererade mitt knä förra året så sa narkosläkaren att det fanns blåsljud på hjärtat.
Dom körde väl med det för att slippa söva mig.
När jag opererade mitt första knä så blev det ryggbedövning, den gjorde att jag inte kunde andas själv å det blev sövning ändå.Det ville jag inte uppleva igen.
Så nu blev det kollat om blåsljudet.Bara att köra på som vanligt.Skotta snö å sånt som andra inte gör.

Äntligen så kom mitt garnpaket.Med vitt, svart å grått garn
.

Har lyssnat på den här talboken.


Eldvittnet av Lars Keppler.Uppläsare Jonas Malmsjö.
Han var behaglig att lyssna på,spännande kriminalroman

Kommentarer
Postat av: Nina

Så skönt att ultraljudet var okej!! Lite nervös är man ju trots allt före undersökningar, även om man egentligen vet att det inte är något som är galet.



Huj, så mycket garn ... Köper du från Vartofta eller..? Nu blir det väl vantbutik i Kåge? Haha!



Jonas Malmsjö som uppläsare gillar jag också, däremot inte Keplerböckerna. Jg vet inte varför, men det är något med språket som inte tilltalar mig.

2012-03-10 @ 07:56:38
URL: http://stjarnkraft.blogspot.com
Postat av: lilian

Bra besked från läkaren. Kul!

Jag har också lyssnat på Eldvittnet. Bra men lite otäck, som en deckare ska vara.

2012-03-10 @ 10:25:08
Postat av: Cici

Det var en rejäl omgång garn du införskaffat!

Var köper du det och har du tips på ett bra raggsocksgarn? Det börjar vara slut på sockar i lådan nu. Dom har en viss förmåga att följa med våra besökare hem. Dags att sätta igång med nya par.



Skönt att allt var ok med hjärtat!

2012-03-11 @ 19:58:50
URL: http://cicilina.blogspot.com
Postat av: Anonym

Cici

Jag har beställt från Vartofta

2012-03-11 @ 21:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0