Har egen frissa.

Har fått håret permanentat i helgen.
Jag har länge tänkt att göra det.
Sandra vill ju bli frissa så nu får hon prova på att göra en hempermanent på mig.
Hon brukar ju klippa mig.
Jag blev nöjd med resultatet,det är då lockigt.

AIK färger.



62 spolar i håret bra rullat


Permanentskum


Före


Efter


Frissan blev nog också nöjd ser det ut som,
hennes första permanent men inte den sista.

I lördags så var vi på Leos lekland med Alvin.
Bollar i massor


UUIIII vad det gick


Hoppelihopp


Trampelitramp


Många många fler roliga saker att göra på Leos

En matpaus,måste ju få lite energi i kroppen


Det är ganska så hög ljudvolym så för mig med tinnitus är det ganska jobbigt.
Men barnen ser då ut att ha väldigt roligt.

Alvin vakna halv sex på morgon så när han lekt några timmar så kom han å la sig med farmor i soffan
Det blev så här.


Har haft en mysig helg med mitt yngsta barnbarn hoppas det blir snart igen.

Kommentarer
Postat av: Nina

Men så praktiskt med egen frissa! Och tänk, så många sköna hundralappar du sparar på det! :o) Resultatet blev ju dessutom alldeles utmärkt :oD



Vad mysigt ni hade det där i soffan, den unge mannen och du. Jättegulligt!

2012-03-19 @ 13:09:48
URL: http://stjarnkraft.blogspot.com
Postat av: Sandra

Ja det var en himla mysig helg faktiskt.. och jag fick en hel del motion på Leos hehe :D Kram

2012-03-20 @ 13:50:53
URL: http://livetarvackert.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0