Vasaloppet först

När jag vaknade kom jag ihåg att det var ju vasaloppet idag det måste man se.
Sen så blev det lite senare Böviken även idag,måste ju passa på i det fina vädret.
Skottade upp på infarten som H inte hade skottat så att jag fick in bilen.
Så nu kan jag köra in man ska göra allt själv.
Det är som skomakarens barn,dom är utan skor.
Jag har en som har traktor att skotta med, men måste ändå skotta själv för hand.
Det är jättehård skarsnö.
Sen kom Andreas med Wolf å då gick vi ut på isen nästan till Bastuholmen.

Sen satte vi oss i solen där jag satt i går vid kajen på andra sidan.


Wolf har mycket plats på isen.





Kommentarer
Postat av: Andreas Lundqvist

:)

kram

2012-03-05 @ 00:05:40
Postat av: Sandra

härliga bilder

2012-03-05 @ 09:13:19
URL: http://livetarvackert.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0