Andreas 32 år

I lördags blev du 32 år,det var ju alldeles nyss du var en liten kille med mycket bus .
Du är mitt 4de barn så jag visste väl vad som var på gång.
När värkarna hade börjat så stod jag å paketerade fläsk för vi hade slaktat några grisar.
det var en kusin till pappa som var hos oss.
Han kunde inte fatta att jag hade värkar när jag stod där å packade.
När vi var på BB å det var dags så var du ganska jobbig att få fram .
Du föddes med ansiktsbjudning.(liksom Peter då han föddes).
Alltså näsan först å navelsträngen runt halsen ett varv,allt gick bra.
Nu är du ingen busig kille men en stor å mysig kille
 många kramar får man av dig.

Kommentarer
Postat av: Andreas

Tack och kram på dig mamma :)

2012-05-13 @ 22:39:41
Postat av: sandra

nog kan han allt vara busig än idag också :P

2012-05-14 @ 15:32:08
URL: http://livetarvackert.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0