Äntligen sommarvärme

Börjar med gårdagen,surströmming första gången i sommar.
Med Ulla å Eva


Började dagen med att rensa upp i rören,gick inte så bra med järntråden.
For då hem för att hämta ett rensband som jag trodde skulle finnas.
Till sist så åkte jag till D å där fick jag ett så nu är det bara att jobba.
Det blev nu lätt att få upp rören igen,locken ligger på.



Har flyttat pallkragarna lite satt den fjärde mot den tredje som var längre ifrån
sen blev det en femte också.
Nu är det den tredje spaden som jag kvaddar.
Hittade den här hemma som jag tog hit trodde att den var bra å rejäl men icke.


Ett tips till morsdag kanske lantmanna har bra jordspadar som håller.
Blommor så vill jag ha morsdagsrosor i kruka




Kommentarer
Postat av: Andreas Lundqvist

Du och dina spadar :)

Kram

2012-05-21 @ 23:10:59
Postat av: Cici

Det var väldigt vad du tar i! Är det jorden som är tung där ute vid havet eller är det du som är så stark? Bra att ge tips på lämpliga morsdagspresenter, om man nu ändå ska fira den dagen.

2012-05-22 @ 09:33:16
URL: http://byrackan.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0