Morsdag 2012 solig å varm


Började dagen med att göra en halv smörgåstårta.


För vi blir ju bara tre som ska äta den.
Sen blev det en bit swartswaldtårta å jordgubbar.

Solen å värmen strålar så varmt att jag sitter i skuggan mitt på dagen.
Inte behöver man vara på Malorka,(HiHi ni for fel helg.)
Choklad av Johannes fick jag igår när jag var där.
Rosor av Holger å Andreas i kruka.


Å en orkide av P-Å.


Jag satte på afton igång mitt lilla vattenfall.Nu porlar det så fint.


Trevligt också att Holger gav sig tid att vara här hos mig hela dagen,
det händer inte ofta.Han såg på elitloppet hela afton
Han limmadeockså ihop den gamla sparken jag fått av Kjell.
Så nu blir det att putsa å måla den.
Vi började att se filmen Änglavakt så det blev sent.
Tack allla barn


Kommentarer
Postat av: Andreas Lundqvist

Kram mamma :)

2012-05-28 @ 20:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0