Barnvakt

Jag har fått vara barnvakt till världens snällaste kille.
Han har väldigt livlig fantasi en härlig kille.



Här har vi bäddat ut soffan för att sova.



Fantasin kan jag inte alltid hänga med i .
Här är det mjukislammet som får åka spark.



Han ville sitta uppe på stenen,han tycker nog att den är stor
 den är nästan lika hög som han själv.


Vi tog fram hängmattan.
Jag har så ont i sidan så han fick lära sig att komma i den själv.
Han kunde också gunga den själv.
En kul grej han fick sympati ont i sidan också.
.
En mysig helg med mitt yngsta barnbarn som snart är tre år.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mysigt.

Kram

2012-05-20 @ 10:50:33
Postat av: sandra

sötungen :D

2012-05-22 @ 22:43:37
URL: http://livetarvackert.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0