Grattis till Peter i himlen

Du har säkert fått många grattis av alla änglar i himlen.
Som sjungit å hurrat för dig.
Bara du vet hur mycket jag saknar dig,du skulle ha fyllt 48 om vi fått ha dig kvar hos oss.
Har någon tänt ljus på din grav?
När jag frågar dina barn så får jag till svar, att dom har inte haft tid.
Det var allhelgona.
Jag blir bara så ledsen när jag hör det.
Dom kunde ju ta en senare skolbuss så hinner dom tända ett ljus.
En liten stund vid din grav.
 
Ditt sista besök Juli 2009,Ingen visste här hur snart du skulle lämna oss.
 

Kommentarer
Postat av: Nina

Han är så fin på den bilden. Så ont det fortfarande gör att han är borta.

Till allhelgona var jag och Lilla A och tände på graven, bara så du vet. Och då brann det redan en lykta där, plus att någon lagt dit granris och ställt dit en kruka ljung. Så han är inte bortglömd, tro inte det!

Kram, vännen!

Svar: Vad skönt,men det är inte barnen,Varma kramar
ainalundqvist.blogg.se

2012-11-19 @ 17:24:19
URL: http://stjarnkraft.blogspot.com
Postat av: Jeanette

Har tänt ljus i minneslunden för honom idag. <3

Svar: Vad gulligt av dig
ainalundqvist.blogg.se

2012-11-19 @ 19:52:02
URL: http://jean1e.blogg.se
Postat av: Jenny

Peters lykta brinner så fint ikväll utmed pappas grav.
Han kommer aldrig att bli glömd, han är så älskad och saknad av så många. Skönt att läsa att vi är många som hänt ljus för just honom ikväll. Kram <3

2012-11-19 @ 20:39:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0