Många läkarbesök i veckan.

Det har varit mycket läkarbesök i den här familjen i veckan.
Idag var det Holgers tur.
Jag fick inte följa men hade gjort en lista han skulle ta upp med läkaren.
Men det hade han inte,Han ska spruta mera insulin,annars var det bra sa han.
Men det tror jag inte på.
Han hade inte pratat om hur han sover på natten,han är ju så trött.
Själv ska jag på röntgen av rygg å mera koll av magen för att jag har blod i avföringen.
Jonas har fått besked att han har en systa å då inget allvarligare.Har ju varit orolig.
Sandra har fått besked att hon är frisk från struman.
Det känns ju skönt.
 
Har polichat köksgolvet idag så nu blänker det.
Passade på när inga hundar var här,slängde ut kattorna.
Stickat två par mindre sockor.
Det blir ju marknad i Drängs på Söndag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0