Snorfia

Äntligen så börjar förkylningen ge med sej.
Tre nätter blev det utan sömn av rethostan.
När jag inte hosta så nös jag.
Sen har jag haft täta bihålor,även det jättejobbigt efter två veckor är man less.
Har inte ens haft lust att sticka.
Det har bara blivit ett par  vita sockor å ett par påbörjade vantar.
 
Igår så tog jag tag i skurningen igen det blev några skåpar till i köket.
Idag blev det dammsugning av hela huset å vaskande av golven.
Så det blir att  planera in å ta resten av köksskåparna i morgon.
Jag hoppas att någon som kan klättra tar ovanpå skåparna sen nån dag.
För det är något jag inte kan göra längre.
 
Jag har lagat en reva åt en kille i hans jacka, som tog en liten stund.
För det fick jag en tjusig vinflaska.Det blir nog ett glas i kväll.
Det blev så fint när vi fick snön sist,men den har ju tinat å regnat bort.
Nu är det bara blött å isigt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0