En generation i taget

Idag så har en av de som har stugan på ön plockat bort deras brygga.
Han är över 70 år,de andra stugägarna är mycket yngre.
Det är ändå alltid han som tar bort den på hösten,å sätter dit den på våren.
Jag frågade idag om han badat?
I våras så hade han plurrat två gånger.
Det ska nötas på en generation i taget.
Jag har idag krattat till gruset från igår,men det blir tjockt å löst.
Prövade att köra in bilen en bit,risk att man fastnar tror jag.
Det behöver packas ihop,men hur?Å kanske tas bort lite?
Senaste verken
Till Edvin
 

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Åh, är dom mörkbruna mina som jag önskade mig? :o
Mamma vill också ha såna sockar (a)
KRAAAAAAM

2012-10-22 @ 16:54:04
URL: http://jean1e.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0