Plockat undan sommar saker

Igår så plockade jag undan sommarsaker.
Å sånt jag hade ställt på uteplatsen,( när lilla förrådet skulle höjas.)
Det ska väl inte bli blött där nu hoppas jag.
Det är inte så lätt att få in saker genom de väldigt smala dörrarna.
Resten ska på soptippen i morgon.
Då ska jag också kolla om en elmotorsåg.
För nu är jag less på att den inte har blivit fixad,på hela sommaren.
Sen åkte jag hem med Johannes på afton.
Han lagade en god paj med filodeg å en massa gott i,till den blev det lax.
Han gillar att hitta på egna nya saker till maträtter.
Senaste sockan
Det blir nu sockor på löpande ett tag,har lagt vantarna på hyllan.
Det går väldigt fort att sticka sockor mot att sticka vantar.

Kommentarer
Postat av: lilian

Pajen såg väldigt god ut. Så är det ju alltid gott att äta det någon annan lagat och slippa fixa själv.

Svar: Alltid gott att äta det andra lagat till.
ainalundqvist.blogg.se

2012-09-24 @ 17:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0