Allt för tidigt besök!

 
Väcktes kl åtta på morgon av att Wolfen skällde väldigt hårt!
Alldeles tyst i övrigt så jag gick ner för att se vad det var.
Det kan ju ha hänt H något?
Wolf han låg nere i hallen å köksdörren stängd.
Öppnar å där inne sitter en väldigt tidig besökare TL så klart.
Jag går inte till andra så tidigt på morgonen, å vill INTE ha besök den tiden heller.
Nästa gång tror jag att jag ska gå ner spritt språngandes näck!
Så kanske att han inte kommer så tidigt mer!
 
Sen så åkte jag till Böviken, fick efter ett kämpande med jordspaden lös sparken.
När medarna satt fast i backen.
Fick fast plastmedarna på sparkens medar så nu blir det lättare att ta sparken ut på isen.
Den sjunker inte ner genom snön det blev en provtur.
Senare så satte jag på mig skidorna så en premiärtur på dom blev också av.
Det blåste mycket så det blev en kortare tur runt udden till bövikskajen.
Jag skulle ju ta mig tillbaka i motvind.
Det var så roligt att prova skidorna igen efter så många år.
Kändes att man var ovan men det var härligt.
 
Känns att jag jobbat med kroppen idag.
Hämtade Wolfen å åkte sen till Andreas som jag inte besökt på länge.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0