Påsken 2013

Det har varit en härlig påskhelg.
Fint väder varje dag med strålande sol.
Pojkarna både stora å små har varit hemma.
Det har åkts skoter ,lekts i solen.
Det har målats påskägg, trevligt med små konstnärer.
Ägg med drakar, hus å dalar.mycket sträck å rutor.
Johannes fick blåsa ur dom
Till och med farfar målade ett äg. Med gris å traktor.
Pansarkyckling.Tillverkat av Andreas.
 
Det har varit mycket folk på isen men inte jag.
I morgon ska jag ta mig en skidtur, medans det är snö på isen.
Har inte stått på skidorna sen mina knäoperationer.
Det är ju så roligt att åka skidor,å plant på isen så man borde klara sig från att ramla.
Fick besök av en skidåkare idag jag blev så sugen.
Hoppas alla har haft en fin Påsk.
En av mina flickor har ju firats hela helgen,den andra hon  fyller också snart.

Kommentarer
Postat av: Nina

Pansarkycklingen var cool. Rolig idé :o)

Ta det försiktigt på skidturen! Onödigt att "ställa till nåt" med knäna, eller hur?

2013-04-02 @ 07:23:18
URL: http://stjarnkraft.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0