Snorfia på läkarbesök

Jag har åkt på en dj......förkylning, Hostar lungorna ur mig.
Snorar som en gris rosslar å visslar i luftrören.
Sen så hade jag läkartid kl 10 idag.
Hade  tänkt att vara hemma för orken var klen.
Men bara att pallra sig iväg, jag skulle ju få en ny diabetesmedicin.
Eller börja ta sprutor, det blev så att vi provar en ny tablett få se om jag kan äta den?
Det blir den tredje sorten, de tidigare fick jag magsmärtor av.
Så vi får se hur det går den här gången.
Sänkan kollades den var 19 säkert för att jag var så förkyld.
Så andra prover ska vi ta senare när jag blir fri från den.
Jag var helt slut efter stadsresan så det blev soffligg resten av dagen.
NU är det bara att pallra sig ner eller upp i sängen.Godnatt
 

Kommentarer
Postat av: lilian

Krya på dig nu!
Hoppas att den nya medicinen fungerar bättre.

2013-04-24 @ 21:59:50
Postat av: Cici

Man får ofta betala för att få umgås med de små gullungarna. Hoppas att det snart går över så att du får må bra nu när det äntligen är vår. Såg förresten de två första sädesärlorna denna morgon och jag blir alltid lika glad åt deras återkomst.

2013-04-25 @ 09:47:50
URL: http://cicilina.blogspot.com
Postat av: Andreas

Kram på dig mamma

2013-04-27 @ 17:19:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0