Sol å fint väder

 
Vad skönt det är när solen tittar fram å temperaturen är bara några minus å vindstilla.
Man kan ju sticka ut näsan å njuta mitt på dagen.
Har försökt att varje dag ta mig en sparkrunda,det gäller ju att passa på.
Igår sparkade jag ända till Drängsmark till A.
Det skulle ju gå bra tyckte jag i det här fina sparkföret.
Men det var ganska så jobbigt för det är ju uppför nästan hela vägen.
Känns skönt när man klarat av det, om än det tar på den gamla kroppen.
Jag tänker att jag har gjort något bra för pulsen i alla fall.
Vila kan man ju när man kommait fram.har stickning med mig.
Sen kom Jenny dit å hon bjöd på en nyttig röd drink av frukter,det var namnam.
H hämtade mig kl 21 å vi tog hem sparken.
Idag så tog jag bagarstugrundan, fast åt andra hållet.
För jag tycker det går för fort nedför Stålberget från det andra hållet.
Är rädd att köra omkull det är inte så lätt att alltid styra sparken när det är för isigt.
Solen i söder
 
Stålberget
Västerut mot Mora
 
 

Kommentarer
Postat av: Andreas

kram på dig mamma :)

2013-01-21 @ 19:33:51
Postat av: Jenny

Stor kram mamma <3

2013-01-22 @ 06:41:02
Postat av: Sandra

Vad duktig du är :) kram

2013-01-22 @ 14:34:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0