Struligt med mobila

 
 Har försökt att blogga flera gånger men det är alltid nått som strular.
När det inte funkar med att få in bilder via det mobila så  har det fått vara.
Det har hänt mycket i stugan altanen är fixad .
Ett revben som jag har knäckt har gjort att det tagit längre tid när det har varit så ont att göra saker.
Sandra å Jonas har varit hemma ett kort tag dom ska ju hinna till så många under sin ledighet.
Midsommar var det lugnt med ett grillparty med några av barnen som inte var på annat partaj.
Jag har skottat lera, sand å grus ,skruvat  golv. Så nu ska jag till stan nån dag å skaffa måla.
Vitt, grått å blått.
Idag avslutade jag med att fixa om vid den västra solhörnan.
Stickar som vanligt mellan varven av annat arbete.
Det kommer bilder senare på före å efter.
Ha en fortsatt varm å härlig sommar.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0