Äntligen ringt,+ett vårtecken,trana

Det första jag gjorde i morse var att ringa tandläkaren å få en tid för tanden.
Det ska bli spännande att se vem den nya tandläkaren är,om jag känner att han duger.
För Barkemo har ju slutat, han var så bra.Kemin är ju viktig där.
Fick en tid på onsdag.Lagning eller dragning vi får se.
Sen så blev det äntligen av att jag ringde ortopeden för mina knän.
Dom ska höra av sig till veckan, få se vad dom säger då?
Wolf blev så glad när jag kom,det blev mat till han å sen en bajsrunda.
Solen ser ut att vilja titta fram idag ochså.
Det blir ju bra då kan vi sitta ute mitt på dagen.
Hörde å såg en trana det är väl ett vårtecken.Dom skrikhalsarna.



Det känns ikväll i ansiktet att solen tagit på idag när jag satt ute.
Jag fick besök av Sandra å Wolf mitt på dagen.
Å även av Ulla å Ilo på afton,så det blev hundstarkt idag med.


Kommentarer
Postat av: Sandra Lundqvist

Vi har också suttit ute en stund mitt på dagen :) ..Nu ska jag starta en tvätt och sen ska vi cykla en sväng, jag och Cita :) Kram världens finaste mamma

2010-04-12 @ 12:28:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0