Badat i havet

I natt nån gång kom Sandra å Gustav hem i ovädret,jag sov.
Det har regnat över 35mm i natt.
När jag vakna så var det full sol.
Så jag tänkte att det är bara att gå ut å köra mera trimmer.
För ingen annan gör det.
Körde på tills att tråden tog slut,då var också jag HELT slut.
Men det finns mycket kvar att rensa bort.
Efter en dusch så åkte jag till stugan å la mig på soffan å vila.

Den stora tallen
före
bara nässlor under        å efter
   

Det blir som en park när det blir uppsnyggat,från öster mot väster
Äppelträd,Lönn,Rönn,syren,Amerikatall med lång barr.


Från väster mot öster.
Samma trän.


Mot öster
Lönn, Karagan,Tall,Körsbärsträd.Syren,Brudspirea


Senare på afton kom Andreas å vi åkte till havet utanför Byske,
så Wolf fick bada.
Det var så mysigt att sitta där å höra vågornas brus mot stranden.
Avkoppling.



Wolf gillde att bada.Springa runt å hämta det husse kasta iväg.


Fin bild med husse.


En vilopaus


Sen när vi kom tillbaks så klippte Andreas gräset åt mig,
medans jag gjorde mat.

Tack för hjälpen.



Kommentarer
Postat av: Andreas Lundqvist

Det var mysigt, lite högt vatten bara. Blev så långrunt.

Kram

2010-08-06 @ 03:08:50
URL: http://andreasnikanor.blogg.se/
Postat av: Nina

Vad FINT det blev när gräsmattan är klippt och det är trimmat runt buskar och träd! Som du själv säger: rena parken :o)



Wolf är en vacker representant för sin ras! Personligen har jag stor respekt för schäfrar, eftersom jag blev väldigt illa biten som barn. Men jycken som gjorde det hade något fel i skallen och blev sedermera avlivad. Jag vet alltså mycket väl att det inte var RASENS fel den gången, men psykologiskt sitter minnet ändå kvar kopplat till densamma.

2010-08-06 @ 09:05:35
URL: http://stjarnkraft.blogspot.com
Postat av: Sandra

Tack:)

2010-08-06 @ 10:07:28
URL: http://livetarvackert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0