Får snart järnblödning

Det är sant,jag har väldigt ofta en kraftig smärta i skallen,som jag inte kan kalla huvudvärk.
Måste kolla mitt blodtryck igen.
Å som igår kväll blir det påtagligt av oron å stress.
Ringer massor av gånger, från kl 19 till 22.Inget svar varken på mobil eller hemtelefon.
Ringer S å A.som varit hemma under dagen,ingen visste att han skulle nån stans.
Ringer grannen,det är mörkt hos oss,så det är bara att åka hem.
Bilen hemma,traktorerna hemma,cykeln hemma.
Går runt ute å letar,å ropar, går in.För jag tänker att om alla dörrar är låsta.
Alla fortskaffningsmedel hemma, kanske han lagt sig.
JA, han låg å sov.
Varför svarar man inte i telefon under kvällen?
Han hade nog sovit framför tv å aldrig hört telefonerna.
Det är inte första gången liknande saker har hänt.
Situationen blir som den att."Vargen kommer "men han kommer inte.
När han då kommer så kommer ingen hjälp.
Själv bryr han sig aldrig om att ringa.

Kommentarer
Postat av: Nina

Klart man blir orolig efter så många timmars obesvarat ringande! Själv skulle jag gått i taket av oro. Och du, se till att få trycket kollat <i>snarast</i>. Ingen vits att dra ut på det.

2010-08-10 @ 13:09:01
URL: http://stjarnkraft.blogspot.com
Postat av: Jenny

Förstår att du verkligen blev rädd. Vem skulle inte bli det. Han måste verkligen börja tänka om, han är ju helt slut i kroppen. Kram

2010-08-10 @ 22:22:51
URL: http://jennygumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0