Fick igång gräsklippartraktorn

På förmiddan åkte jag hem för att klippa gräsmattan.
Ingen hemma,Så jag tanka å fick faktiskt igång traktorn.Tur det då.
Det var högt gräs så jag körde på vissa ställen först hög å sen låg klippning.
Sen får jag köra i morgon igen med uppsamlaren.
Jag har inte kroppen längre att sitta på den där,men nån måste ju göra det.
Så då blir det ju jag så klart.

Syns det var jag klippt tro?



Hittade en del saker från byggställningen som var ingrott i gräset.
Det tog bara två timmar att klippa.
Sen måste det köras med trimmer också där man inte kommit åt.
Vem ska göra det tro?
Efter att jobbet var klart, åkte jag till A å duscha,det fanns bara kallt vatten hemma.

Kommentarer
Postat av: Nina

Hoppsan! Där har det visst hunnit växa lite ... Det lär det göra här också nu, för regnet har äntligen kommit. Och gräsmattan har på bara ett par dagar blivit grön igen. Det är otroligt vilken livskraft det finns i gräs ...

2010-08-04 @ 07:47:30
URL: http://stjarnkraft.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0