Alla hjärtans dag.

Ha en bra Alla hjärtansdag.Alla ni som kollar på min blogg.
Idag så trampade jag upp en stig till södergaveln på huset.
Hämtade utestolar. Tog ut fårskinnet att sitta på ,å yllefilten runt benen.
Satt där å njöt av solen i två timmar,så nu har jag fått lite solvitaminer.
Titta på hur grannen Nils skotta snö från sitt uthustak.
Det borde göras här ochså.Men inte mitt bekymmer anser jag.
Lyssna på vinden runt knuten,och droppandet som solen åstadkom med sin värme.
Riktigt skööönt..



Mot väster från bron.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ha en underbar alla hjärtansdag du oxå mamma. Jag glömde att ge dig chokladhjärtat igår, men du får ta den nästa gång. Många kramar till bäst mamma.

2010-02-14 @ 15:13:48
Postat av: Andreas Lundqvist

Jag och Wolf tog en skogspromenad idag. Men inga renar var hemma :)

Kram

2010-02-14 @ 19:01:34
Postat av: Alexandra

Glad alla hjärtans dag mormor!<3



vad mysigt du verkade ha haft de, bara sitta där och ha solen för sig själv, hoppas du har de bra.



många kramar, Alexandra

2010-02-14 @ 19:50:55
URL: http://cheze.blogg.se/
Postat av: Nina

Försenad kram på alla hjärtans dag!

2010-02-15 @ 23:13:46
URL: http://stjarnkraft.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0