Bilrep på morgon

Har varit en sväng till Forslunds med bilen på morgon.Det var en tennspole igen,Samma sak som hände när jag var på Åland,fast en annan.Det finns ju fyra stycken i motorn.
En utgift på 1800kr.Gjorde en sväng förbi Maxi å där gick en 1000 lapp till.
Usch vad pengarna rullar iväg.Tur det inte är varge dag.

Har lärt mig att sätta in kort från kameran,visst är jag duktig.Har en lista jag går efter så det blir rätt.Till slut så kan jag väl utan den.Det blir ett framsteg då å då.Det är ju inte ett år sen jag började att blogga.

Hittade den här svampen hos Andreas igår.Är den ätbar tro?En meter hög,kanske släkt med Karljohan.




Kommentarer
Postat av: Andreas Lundqvist

Den är nog giftig. Smakar nog gräs och är full av mask :P

2010-02-26 @ 17:36:14
URL: http://andreasnikanor.blogg.se/
Postat av: Jenny

Men mamma du vet ju att kronan är rund, lika med att pengarna skall rulla hihihih. Och du snälla.

-ät inte svampen, du kommer att gå ont i magen.

Kram

2010-02-26 @ 19:26:46
URL: http://jennygumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0