Blommor från min dag

Blommor å presenter från min dag.
Det finns bilder på Jennys blogg som jag ännu inte har,som togs på Aurum.

     
ljusskål av Arons         Vin avGunnar å Lilian  Ljus av jenny

   

Ljus av Jennys barn     Yllepläd av Ulla            En massa blommor 

     

Ett fint kort som Carro gjort.                           Mera blommor

Mognad är en ynnest man får när tiden går.
Det är en del av gåvan när du nu fyller år.

Tänk så mycket som hänt under åren som gott.
Alla erfarenheter och minnen du fått.

Och allt du nånsin varit ryms i den du är idag.
Så även barn å ungdom är delar av ditt jag.

Ja,ytan bär en ålder och desto fler finns inuti.
Så spännande att se nu hur framtiden blir.
 
                                 Siv Andersson.


Från P-Å familj,Jennys familj

En mor finns med från början som källan i ditt liv.
Med kärleksfulla blickar hon följer varje kliv.
Sen livets första måltid har hon bjudit dig att smaka.
Hon ger dig av sin omsorg utan krav tilbaka.
Hon tas så lätt för given som lindring av besvär.
Och sällan blir hon tackad och sedd för den hon är.
I livets alla skeden förblir hon dock densamma.
Vår alldeles unika högt älskade Mamma.

Sen var det en massa mat,spa ,champange,vin,bio massage,ansiktsmask.
En unik å underbar helg.

Tack alla underbara vänner, barn, barnbarn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0