OSmössa eller AIKmössa

OS mössan verkar att ha blivit poppulär.
Det fanns mönster i tidningen Land så jag provade att virka i aik-färger.
Så vi får väl se vad det blir av det.
Andreas å Sandra gick på en långpromenad med hundarna,medans gjorde jag ett försök till kinamat.
Vårrullar, Kyckling med grön kurry å ris.Och en misslyckad kladdkaka.Den blev torr.
Efter promenaden så var Andreas upp på sitt garagetak å skottade bort snön.
Tyvärr så snöar det idag,vi har ju så det räcker,vi vill inte ha mer!

     

Kommentarer
Postat av: Nina

Aha! Du provar mönstret till OS-mössan. En av mina väninnor håller också på och knåpar med en sån, men jag håller mig till mina mormorsrutor jag :o)



Herremingud, så mycket snö Andreas hade på taket! Nog har det kommit snö här nere också, men inte i närheten av den där mängden. Fast just nu smälter det. +3 och bläväder.

2010-02-28 @ 09:25:39
URL: http://stjarnkraft.blogspot.com
Postat av: Jenny

Jag vill oxå haven Sverige mössa i vitt svart och blått el grönt ;-)

2010-02-28 @ 10:14:14
URL: http://jennygumman.blogg.se/
Postat av: Andreas Lundqvist

mådte få tag i rätt sorts garn och nål. Att den kan vara så stor skillnade på tråd och tråd.

Annars bler de jättefina.

Kram

2010-02-28 @ 10:51:30
URL: http://andreasnikanor.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hihihi jag visste inte att lillebror höll på att virka Sverige mössor oxå :-D Kram på er

2010-02-28 @ 21:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0