Beroende

Jag ha ju ätit insomningstabletter sen jag var 51år.Min tinnitus gör att det går inte att somna utan.
Jag åkte igår till Böviken efter festen för där är så tyst.
När jag kom dit så kom jag på att jag hade slut på tabletterna där.
Men tänkte att jag var så slut så jag skulle nog somna ändå kl var ju över tolv.
Nä det gick inte så kl 02 försökte jag ta mig upp ur sängen,det gjorde så ont så jag tänkte att nu har jag fått ryggskott. Sen åkte jag hem.
Tur att Holger inget hör  för annars hade han väl trott att det var inbrott.
Tog en tablett å somna direkt,sov till 8,30,sen direkt Böviken igen.
Där har jag krattat ut gammalt skräp från blommorna å sen tagit det lungt.
Det är ju värkligen sommarvärme varit hela helgen. 


SKÖÖÖÖNT.


Kommentarer
Postat av: Andreas

Jo nu verkar värmen ha kommit.

Tack för allt i helgen. Det har varit toppen.

Kram på dig mamma

2010-05-16 @ 22:59:17
Postat av: Nina

Minns inte om jag frågat dig tidigare, men har du aldrig testat med att ha en radio eller cd-spelare bredvid sängen när du ska somna? Gärna klassisk, instrumental musik på låg volym. Det är i alla fall ett knep som en av mina vänner med tinnitus fått mycket hjälp av. Men det ska alltså vara klassiskt, inte rock, pop, något med texter osv.

2010-05-17 @ 08:42:51
URL: http://stjarnkraft.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0