Dagens lunch

Jag gillar fisk.har haft ett paket i kylen ett tag,vacumpackat med utgående datum.
Jag blev sugen kolla å lukta, det var helt okej,så här blev det lutfisk till lunch.
Gjorde löksås som det ska vara till,men hitta ingen kryddpeppar så det fick bli svartpeppar.
Vi brukar annars äta det till jul,det var riktigt gott.



Har sovit väldigt dåligt de tre sista nätterna,vaknat kl04 å inte kunnat somna om.
I natt drömde jag om Peter,som om han levde,men minns nu inte vad.
Låg å vila efter lunchen men fast jag är SÅ trött så kan jag inte somna.
Det bara tjuter i skallen.Lyckliga dom som har lätt för att somna,dit hör då inte jag.
Skulle nog kunna ta ett rekord på att vara vaken.

Kommentarer
Postat av: Andreas Lundqvist

Älskar dig mamma,

stor kram.

2010-05-05 @ 20:16:19
URL: http://andreasnikanor.blogg.se/
Postat av: Nina

Ähum, jag kan inte påstå att lutfisk tillhör mina favoriträtter, men smaken är ju som bekant som baken :o)



Har funderat på dina sömnproblem lite grann. Har du testat med att lyssna på svag musik i såna där öronsnäckor? Eller en ljudbok. Det påstås ju att ett lagom högt ljud kan "störa bort" andra ljud och på så vis göra att hjärnan kopplar av och går ner i "viloläge". Ett är i alla fall säkert: jag hinner aldrig lyssna mer än tio minuter på min ljudbok i sängen på kvällen, sen somnar jag som en sten och vaknar varje morgon med sladden till öronsnäckorna lindat ett varv runt halsen ...

2010-05-05 @ 20:54:33
URL: http://stjarnkraft.blogspot.com
Postat av: Jenny

Men usch mamma! Lutfisk, urk! Tur du inte bjöd oss på lunch idag hihiih Kram Mammsis

2010-05-05 @ 21:58:35
URL: http://jennygumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0