Planterat på graven

I morse så åkte jag till Peters grav å planterade lite blommor.Tyvärr så blev det att åka hem tidigare än jag från början tänkt.För när jag erbjöd att barnen kunde följa mig till graven så fick jag ett sms att dom inte ville.
Jag ringde då Lotta för att få veta varför?Hon sa att jag pressade Adam genom att fråga om dom varit till graven..o.s.v.
Det är inte så,han mår nog hellre dåligt för att han inte varit där.Men nog om det våra åsikter är olika.
Jag fick träffa Meja ,vi var å fika kladdkaka,allt var som vanligt.Sen väntade vi på att Adam skulle komma till skolbussen,men det blev inte så..Jag ville få ge honom en kram .Men jag var ju tvungen att åka till båten.




Kommentarer
Postat av: Jenny

Mamma det blev jättefint på graven. Tack! Det känns så mycket bättre, tycker inte om när det ser tomt ut. Kram

2010-05-27 @ 22:52:35
Postat av: Nina

Det var verkligen trist att ditt Ålandsbesök blev som det blev, men jag hoppas i alla fall att du känner lite mer frid i själen av att veta att det är så fint vid graven nu efter att du varit här.



Jag ska göra som vi sa, och hålla ögonen öppna efter fler stenar till kanten du började på! Blir det väldigt soligt och hett tar jag vägen alltom och vattnar lite, så att violerna rotar sig ordentligt och frösår sig till nästa år.



Jätteroligt att du åtminstone fick träffa Meja och fika med henne. Var ni till Svarta Katten eller..? Kladdkakan var säkert "viligare" än den du blev bjuden på hos mig ;o)



Bamsekram och tumhållning för att du snart får hjälp med dina knän!

2010-05-28 @ 07:58:35
URL: http://stjarnkraft.blogspot.com
Postat av: Sandra

Jätte fint mamma :) Gugge hälsar! Kram

2010-05-28 @ 11:26:02
URL: http://livetarvackert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0