Städning även idag

Det är så rörigt överallt så man vet inte var man ska börja.
Idag blev det 2 sovrum ,toa å hallen där uppe som fick en rensning å uppskurning.

H har börjat med sitt kontor men det lär ju ta flera år att röja där.
I den takt han gör det.
Måste ju läsa alla tidningarna också.



Sen ska jag försöka att ta syrummet till veckan.
För där har det bara blivit slängt in allt möjligt.
Det är enklast så, för alla faktiskt.
Då blir man av med det.
Skulle vara kul att få börja sy på saker också.

Blir skönt att lägga sig i kväll å det doftar såpa.


Det ska ju bli blodpalt till middag hade jag tänkt.
Det som jag inte orkade igår,idag måste jag.

Det blev 21 paltar.


Senare,middag.


Slutar dagen med en duch,det fanns inte vatten till ett hett bad.








Kommentarer
Postat av: Andreas Lundqvist

mmm blodpalt, finns inget godare än din bllodpalt.

kram

2010-09-23 @ 21:48:29
URL: http://andreasnikanor.blogg.se/
Postat av: Johannes

vill ockås ha palt, du får lära mig så jag kan göra egen!

2010-09-25 @ 15:47:49
Postat av: Nina

Blodmat - uäk! Ja, du får ursäkta, men skolbespisningen förstörde på 1960-talet med stor effektivitet min smak för blodmat för all framtid. Och nog ser ju paltarna mest ut som rejäla älglortar..? hehe! Ändå mer estetiska än det blodbröd som serverades i skolmatsalen. Uppslevat med ett ljudligt tjoff på tallriken av en sur mattant såg det mest ut som en komocka. Det enda som saknades var en svärm flugor ;o)



H har nog en del att bita i om det ska bli ordning i kontoret :oD

2010-09-29 @ 07:14:06
URL: http://stjarnkraft.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0